Slå in paket, slå in mig själv

Suck, I hate A-kassa, det är alldeles för lite...
Balanserar på ingenting typ i månaden, det är kasst!
Och jag vill verkligen kunna unna mig att köpa en klänning till jul och nyår.
Har hittat några jag gillar, vad tycker ni?:




Min absoluta favorit är den i mitten, den har jag visat en gång tidigare här.
Men det är också den dyraste, tror jag. Eller nja, nu blev jag förvirrad,
den sista kanske var dyrast ändå...
Skitsamma, de kostar pengar alla tre, och pengar är något jag har väldigt lite av.

Ska ju handla julklappar också.
Vilket jag faktiskt älskar :)
Ni kommer få se, jag älskar att göra fina paket,
det är bland det roligaste med hela julen :)
Förhoppningsvis (om jag känner mig ok och helt frisk efter svininfluensan) så ska
jag åka till Östersund på fredag eller lördag och handla med Henrik,
då ska jag införskaffa julpaketspynt :D


Kommentarer
Postat av: manuel, tiny, söstra, u name it

hihihi, märks verkligen att vi har samma smak på finkläder, har tittat in exakt samma klänningar! speciellt den med paljetter! ^_^ titta bonprix! bättre priser! kram

2009-11-25 @ 17:57:41
Postat av: Anonym

hihihi, märks verkligen att vi har samma smak på finkläder, har tittat in exakt samma klänningar! speciellt den med paljetter! ^_^ titta bonprix! bättre priser! kram

2009-11-25 @ 17:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0