Nya mediciner - nya tider!

Förra onsdagen var jag hos läkaren och fick provsvaren,
det var som jag misstänkte: sköldskörteln.
Skönt, då vet jag :)
Har fått levaxin utskrivet och hämtat på apoteket samt B12 och folsyra-tillskott
eftersom det var en massa brist på det.
Nu ska det väl ordna till sig med allt,
energin åker upp och vikten ner och sömnen kommer igång som den ska.
Stupid sköldkörtel, ställer till allt!
Sedan är det tydligen så att levaxin är en medicin som jag kommer att få äta under resten av mitt liv.
Men det gör mig inget, bara allt blir som det ska igen så är jag ok med vad som än händer.
Det enda jobbiga som kvarstår - det kommer ta tiiiid innan allt gått till sig, så att säga....
Great, jag som har sånt tålamod och älskar att vänta på saker...

Nåväl, det verkar som att allt är påväg åt rätt håll iallafall.
Just idag är jag lite tussig,
eftersom jag knappt har något imunförsvar kvar (men det kommer jag få tillbaka nu, wiiihhoooo :D)
så blir jag sjuk hur lätt som helst.

Slänger in en bild på mig och min syster Tina,
jag tycker det är en jättefin bild som jag gillar skarpt :)
Och min familj och mina nära och kära är ju dom som piggar upp
när det känns som att man inte orkar mer.


Kolla in Tinas blogg, den finns under mina länkar :)


Kommentarer
Postat av: Sooz

har oxå haft probs me sköldkörteln.. men men..allt löser sig.. fin bild på er 2 =)

2009-11-06 @ 02:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0