Mysteriet med den försvunna skon!

Mysteriet med min försvunna sko är löst!
Den är funnen!
Den hade tydligen bestämt sig för att stanna kvar på efterfesten hos Maria :)

Har fått lite frågor om hur jag kunde tappa en sko,
gick jag hem med bara en eller?

Såhär var det:

Skorna är sjukt fina men otroligt obekväma,
jag får blåsor på hälarna av dem och kan inte ha dem många timmar åt gången.
Men, alla som är som mig, som älskar skor, bryr sig inte i sådant,
smärta är tillfälligt! Så man använder dem ändå :)
Eftersom jag inte visste om vi skulle gå till mc klubben eller åka bil så valde jag att
ta på mig gympaskor och stoppa stövletterna i en påse (där jag också hade öl).
Väl på klubben bytte jag till stövletterna och dansade blåsor på fötterna.
Innan efterfesten bytte jag tillbaka till gympaskorna och stoppade stövletterna i påsen tillsammans
med några öl som blivit över sedan förfesten.
Väl hos Maria måste en stövlett rammlat ur påsen då jag tog upp öl ur den.

Så så var det, haha :)
Jag gick alltså inte hem med endast en sko på, hahahaha!
Vad tror ni om mig egentligen? xD




Kommentarer
Postat av: Natteli

haha det vill du inte veta! :O haha! Nej då! vart bara så fundersam! Man vet ju faktiskt aldrig! haha!

2009-11-26 @ 21:06:03
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Postat av: Elin

Förstår att du är avis på rock edition flaskan :D, jag smälte när jag såg den, haha =D. Hon köpte den på tax-free från budapest och jag tror det är en sort som inte kommer finnas "för jämnan"

2009-11-26 @ 21:11:59
URL: http://madeinjamtland.blogg.se/
Postat av: Doomus

Jag blev också av med en sko, på dansgalan. Jag hade kastat iväg den bakom nåt skjul och fick leta rätt på den dan efter.(plus en massa andra saker, som jackan, tröjan, telefonen, cigaretterna, snuset och bältet som försvann)



Jag har även fått åka hem en gång utan skor, för att dom blev stulna. Det var i Hammerdal så jag slapp ju i alla fall gå hem utan skor. Dagen efter så låg dom utanför Emils dörr.

2009-11-27 @ 13:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0