Mamma är bäst och det är slask ute!

Fredag!
Än så länge verkar fredagen bli lugn - men man vet aldrig ^^

Har varit hos min söta mamma idag,
och fått kläder!
Jag har tur som har en så fin och bra och snäll mamma :)
När man lever på en halv A-kassa (om ens det O_o) så är det svårt
att handla det som behövs när man behöver det.
Mamma och jag shoppade loss på Halens.se och hittade byxor, skor, tröja och cardigan!
Tack tusen tusen tack till min mamma!
Kolla :)



I like it a lot!
När jag har sparat lite så ska jag köpa mig själv en tidig julklapp,
den här:

Annars, ja..hmm..slaskigt ute = bleh!
Har fortfarande mina sommargympaskor på fötterna - idiotiskt!
Blev blöt om fötterna på en gång när jag var påväg till mamma tidigare idag.
Får skylla mig själv.
Med lite musik i öronen (idag blev det Michael Jackson) så funkade det bra ändå att vandra iväg.
Och, för att vara likis med typ alla bloggare där ute så slänger jag in DAGENS OUTFIT! Hurrrray!

Blå munkjacka med hög krage  -  Vero Moda
Svart jacka med pälskrage  -  Koola Anna
Byxor  -  No fucking aning
Mössa  -  crustluva - gåva av vän
Lurar  -  Koss

Vi ses på annersia, mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0