Lördagens bravader och bitches!

Lördagen - oh my :)
Cici & Miriams dag, jag var lagomt seg hela dagen men på ett rätt bra sätt ändå xD
Vi gick som sagt på julmarknaden och sedan fikade vi
och tog det lugnt och så.
Kvällens förberedelser drog ut på tiden, men vad spelade det för roll?

Prövade Miriams I-Curl, och efter att jag först blivit sur
så lyckades jag räkna ut hur man skulle göra för att få bästa resultat.
och det blev bra, jag blev nöjd :)

Chrill kom hit och tillsammans gick vi så alla tre på Grand - sjukt roligt!
Å jävlar vad jag dansade, haha!
Jag som inte ska dansa, alls, couse it doesn't look good helt enkelt! xD
Men, å andra sidan - who the fuck cares?
Den underliga strippstången som står mitt på golvet på Grands dansgolv
blev bortsliten från taket - ett resultat av alldeles för "dansanta" killar som roade sig, haha :)

Bilder?
Jodå, bilder togs, men det är söndag och jag är lat,
så de får jag ladda upp imorgon eller någon annan dag.

Jo, ska tipsa om en rätt rolig blogg: http://hellsbitches.webblogg.se
Lite blandad sådär,
både sminktips och up-in-your-face kommentarer,
lagomt bitchig och humor.
Check it out :)

Fridens liljor, dönickar!



Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

Men åh, vad gullig du är! :) Tackar. Vi blir så glada!

2009-11-30 @ 08:35:50
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0