Levande döda själar?

9 november...inte sååå lång tid kvar till jul alltså,
och jul betyder julklappar :)
Love julklappar, hela kittet; köpa - få - slå in - undra som ett barn vad det är :D
Love it :)

Om någon nu undrar vad jag önskar mig i julklapp så är det enda jag kan
komma på den här coola (möjligtvis lite barnsliga) väskan från Blue Fox:


Living Dead Souls radio bag

För det första tycker jag att den är cool, haha, men det är inte bara
utseendet som är coolt, man kopplar in sin mp3-spelare i den!
Den har högtalare på sidan,
så man kan glida runt med en cool väska och sitt eget soundtrack på stan, haha!

Och jo, jag kom på en sak till jag önskar mig: Säsong 4 av OZ (fängelseserien)

Just nu funderar jag på att laga en panacotta,
kändes som en panacottadag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0