Fredag - lördag - söndag

Det här blir ett kortare inlägg än vad som var meningen egentligen.
Jag är för trött helt enkelt för att orka skriva nått med mening.

Helgen såg ut ungefär såhär:
Fredag - Lugnt hemma, sedan till kompis för tevespel, sedan med bror och hans flickvän en kort, kort sväng,
sedan åka till andra vänner, fnissa, prata, skratta, gå vidare till
ännu fler vänner, spela twister och sippa vin, vara fånig och ha konstigt roligt,
gå vidare hela gänget till ännu en vän, lyssna på musik ha sjukt roligt och glömma bort tiden,
komma i säng sent (eller tidigt?) och sedan blev det lördag.
Lördag = damn...hur länge som helst, sedan film och mys hemma.
Söndag = bara ännu en dag, så fruktansvärt trött på så mycket,
laga lite mat, kolla på film.
Jag såg bland annat The butterfly effect under kvällen, mycket bra!

Så så var det...
Nu kommer en helt ny vecka och jag har så mycket jag borde göra,
men det finns inte lika mycket ork.
Jag tar en dag i sänder,
så får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0