Fest fest fest!

Oj oj oj...vilken fest det blev igår :)
Riktig tjejfest hos Maria och musikfylld efterfest hos Jens :)
Det var sjukt roligt!
Tänker inte ens skriva vilken tid jag kom hem xD
Kameran ville inte vara med dock, vilket är synd, för roliga fototillfällen fanns det gott om xD

Idag är jag trött, men glad,
det är äntligen lördag - Cici och Miriams dag!
Wooohoooo!
Vi har varit på julmarknaden och sedan har vi fikat,
gick hem till mig och kollade på teve och kollade igenom massa roliga filmer i mobilen.
Vi kom på en jättesmart idé: The Miriam & Cici Show!
Vi tror att det skulle bli en succé!

Strax ska vi börja med festligheterna,
jag har inte ens börjat göra mig iordning än, men jag ska...strax :)

Fortsätter trenden, haha, och visar gårdagens outfit :)



Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

Snygg outfit

2009-11-29 @ 11:50:46
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0