En typisk romcom med slapstickhumor?

Så, har precis sett klart på "En shopaholics bekännelser".
Måste säga, jag trodde att det skulle vara en typisk "romcom" (romantisk komedi)
men jag fann den mer..hmm, tragikomisk, på ett sätt.
Det fanns mycket ledsamt i den,
(och jag som satte mig ned i soffan för att titta på något som skulle ta bort min ledsamhet, ha!)
men också mycket komedi.
Stundtals kändes det som att den bara var en billig slapstickkomedi,
men efter att eftertexterna börjat rulla så kände jag ändå
att ja, det var en bra film.
Den hade små pärlor här och där som jag gillade (bildligt och bokstavligt? Haha)
Inte lika bra som jag velat kanske, men den var bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0