Ska jag nita dig? (åh va dålig rubrik!)

Jo, jag kom på en sak: (som jag så ofta gör sent om kvällarna/nätterna när jag inte kan sova)
Jag är så jävla glad att nitar verkar ha blivit "inne" inom "modet"!
Jag är ju i grunden hårdrockare, om man så vill kalla det för det, (jag kallar det för bra musiksmak, haha!)
och har sedan tidiga tonår beklätt mig själv i allsköns nitar.
Kommentarerna till mina utstyrslar genom åren innehållandes nitar ska vi nog lämna åt sidan här,
då de inte är de mest klädsamma ord man kan ta i sin mun...
                                                                                             
Men, det gemensamma för alla kommentarer har varit att det
helt enkelt inte varit snyggt, alls!
Att jag verkligen borde skippa dem och att jag skulle vara en så mycket finare tjej "utan allt det där".
"allt det där" har sedan byggts på med piercingar och tatueringar,
ej heller så mäkta uppskattat av diverse stuck-up-people.
                                                                                                                                 
Åh, jag hade ett par så djävulskt snygga nitskor för några år sedan,
de var svarta väldigt högklackade med tre remmar med nitar över foten och två stycken
runt anklarna...de var sjukt fina, jag hade dem tills de bokstavligt talat gick av på mitten!

I vilket fall, nu ser jag nitar överallt!
Här, där, överallt!
I like it!
Äntligen har folk börjat fatta något som hårdrockare, punkare, metalheads och
diverse annat lösdrivet folk fattat för läääänge sen: Nitar är en ypperlig accesoar!
Så yeaj for det, shoppa på!
                                             
Men, passa er, mixa inte nitarna från H&M med pojkvännens gamla urtvättade Maiden-tischa,
då kanske någon får för er att ni är en sån där...iiih.......hårdrockare eller liknande!! Aaaaahhh! The horror!
Hahahahahaha xD

Men smått ironiskt åt sidan; I like it på riktigt, har alltid gjort :)
Tur för er andra där ute att modevärlden har öppnat era ögon :)
Seriously, ni borde verkligen titta och lyssna mer på mig,
då hade ni haft alla rätt för länge sedan!
xD


Kommentarer
Postat av: Sooz

Nitar e verkligen så läckert =) alltid älskat nitar o kommer alltid att göra :) vare sig d e mode lr ej ;)

2009-11-06 @ 02:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0