Vågor och piroger

Idag blir det tacopirog till middag - ja gillart!
Har köpt en krustång på Tradera som jag precis har småprövat lite.
Självklart var den lite defekt, den har fyra olika plattor som man kan byta ut och som fästs med en liten knappmekanism.
På ena sidan hakar knappen upp sig så plattan gärna glider av. Typiskt.
Men det verkar funka iallafall.
Dock var det inte riktigt den effekten jag förväntat mig. Det finns platta plattor, 80-tals-krusplattor, minikrusplattor och vågplattor. Vågorna var det jag var ute efter, men som sagt, det blir inte riktigt så som jag önskat. Typiskt.
Men men, så kan det vara när man köper saker på tradera, det är svårt att avgöra via en bild hur bra eller dålig produkten är.

Har köpt ett par skor på tradera också, billigt värre blev det och de är jättefina och nya.
Enda grejen är att de är lite hårda vid hälsenan, men det går säkert till sig när man gått in dem.

Nu har jag satt tradera-köp-stopp på mig själv, det är så lätt att hitta fina och billiga saker på Tradera,
men efter ett par klick och vunna akutioner så rusar summan iväg.
Nu handlar det verkligen inte om stora pengar, några hundringar endast, men jag har en väldigt snäv budget att leva på,
så även ett par hundringar gör stora hål i matkassan och liknande.

Nu, dags för tacopirog!

/C


Kommentarer
Postat av: Chrill

Tycker du kan betala din skuld till mig istället... Viktigt!

2009-05-08 @ 18:11:32
URL: http://thachrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0