Splittrat och tvetydigt, men varmt

Solen skiner och det är varmt, varmt, varmt!
Jag gillart skarpt!
Om en liten stund ska jag vandra mot Röda Lyktan och grilla med vänner.
Eller ja, jag ska inte grilla, jag ska äta rostbiff. Jag hittade inget grillvärdigt på affären som jag gillade,
så det fick bli rostbiff.

Jobbsökandet i Norge pågår, kollar runt och får tips av min goda vän Monika.
Hon bor på Bodö, vilket verkar vara ett ypperligt norsk ställe att bo på och jobba för ett tag.

Sommaren verkar komma med stormsteg, jag hoppas det håller i sig. Utanför fönstret här i min lägenhet som jag delar med Lunica i Backe har löven på träden riktigt slagit ut, det är grönska och fint överallt.

Innuti mig är det tvetydigt och lite splittrat fortfarande. Det enda jag med säkerhet vet är.....ja, ingenting egentligen.
Lever lite i ett vakum just nu.
Men, tiden rullar på, och allt brukar lösa sig.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0