Paj och synonymer

Trevlig kväll hemma hos Ed ikväll :)
Spelat spelet Alias, ett ordförklaringsspel, med Ed, Ida, Ronja, mycket skratt och god paj till det :)
Synonymer och konstigt kroppsspråk har hagalt över bordet :)

Nu sitter jag hemma i lägenheten och är inte ett dugg trött.
Ska upp tidigt imorgon och åka till Strömsund.
Jag är en del av den ideella arrangemangsgruppen Northern Lights, och vi har tillsammans med Strömsunds buggklubb annordnat Let's Dance Strömsund som går av stapeln klockan 14.00 imorgon lördag.
Det är en variant på teveprogrammet Let's dance på fyran, vi har lokala företagare som fått en danspartner från Strömsunds buggklubb.
De har under 3 veckor fått öva på en klassisk bugg som alla ska genomföra och en valfri dans.
Kommer bli väldigt roligt att se imorgon :)

Sedan på kvällen så är det Pers 30 års kalas, och temat är Studio 54 - revisited!
Jag har nästan hela discostassen klar, undrar bara var mina röda högklackade stövlar är??????
Hoppas jag hittar dem imorgon!

Nu ska jag underhålla mig själv tills jag blir trött, ska väl packa ihop lite saker också till imorgon.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0