Min själ är trött

Grönskan börjar verkligen komma nu, och det är både vackert och skönt.
Själv känner jag mig inte alls så pigg.
Så mycket förändringar hela tiden, jag vet inte ens riktigt innerst inne vad jag vill.
Dagarna blir veckor och veckorna månader, men innuti mig står tiden still.
Press, stress, krav, olika viljor.
Tid.

Jag letar nytt boende, men det går inte så fort.
Ska jag bo kvar där jag bor nu så blir det en hög hyra eller väntetid.
Har haft till augusti månad på mig, men nu har det ändrats lite. Jag vill vara alla till lags och anpassa mig,
jag vill inte vara stenen i skon, den som sätter stopp för saker och ting,
men just nu kan jag inte påverka läget så mycket.
Jag känner mig stressad över det. Mycket stressad.

Jag har börjat få tillbaka den plötsliga hjärtklappningen,
och det är verkligen obehagligt.
Ska boka en ny tid hos läkaren och följa upp medicineringen.
Jag har bra och dåliga dagar, känner att ersättningarna ger kroppen mer energi,
men jag blir fortfarande mycket trött fort.

Usch, det här blev verkligen deppigt. Nåväl, det är en sån period just nu,
det finns ljuspunkter också men just nu orkar jag ärligt talat inte leta rätt på dem.
Min själ är trött.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0