Let's dance on Studio 54!

Alldeles strax beger jag mig från Backe till Strömsund,
har Let's Dance tävling hela långa dagen med start klockan tio.
Efter det blir det till att snabbt byta om och sminka sig och fixa håret så man är redo för Pers 30 års fest,
tema Studio 54 - Revisited!

Just nu är jag lite seg och trött, det är jag alltid om mornarna, men jag fick knappt någon sömn inatt.
Först frös jag, sen låg jag och vände och vred på mig, sen somnade jag bara för att vakna utan anledning,
om och om igen. Otroligt jobbigt. Några timmars sömn blev det iallafall, och jag känner att det kommer bli en mycket bra dag i vilket fall :)

Har packat allt jag behöver, men jag har säkert glömt något. Höll på att glömma medicinerna, haha, det hade ju varit ypperligt!

Fridens liljor på er!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0