Vargtimmen

Varför kallas den sena kreativa tiden på natten för vargtimmen?
Jag undrar...
I vilket fall, jag ska försöka blogga lite oftare,
har varit lite svårt då en del nödvändiga saker för bloggande inte har funnits mig tillhanda den närmaste senaste tiden:

*Dator
*Internet
*Inspiration

Men, jag ska bli bättre, I promise ^^

Visserligen står det inte så mycket av allmänt intresse i min helt vanliga blogg,
men de få som läser den förtjänar dock lite tätatre uppdateringar.

Igår var jag mäkta kreativ, jag gjorde två stycken balfrisyrer och satt sedan in på sena natten och designade linnen.
Alltså under det som kallas Vargtimmen. (still really weird)
Mer bilder på det finns på min bilddagbok (lätt så)
http://cicis.bilddagboken.se
Min kreativa ådra dunkade verkligen hårt i kroppen.



Lätt kaotiskt liv just nu, av många anledningar, och har dessutom fått sten på bördan.
Känner inte att jag orkar vräka ur mig allt här men skulle egentligen vilja.
Mitt glada humör har lite svårt att jobba sig upp till toppen av berget av skit just nu,
men det finns ljuspunkter som lättar upp.
Små solstrålar som tränger sig fram genom gråa regnmoln och gör regnbågar åt mig.
Sedan finns det käftsmällar som dundrar till så hårt och plötsligt att man nästan tappar fotfästet,
för att inte tala om tron på det goda i människor.
Tillit och respekt har fått sig en rejäl törn också,
men jag kör mitt gamla goda hållbara tankesätt; dra inte alla över samma kant (eller är det kam, har aldrig fått någon rätsida på det där).
I vilket fall, det finns rötägg, men alla är inte så.

Till helgen blir det mycket trevligt :)
På fredag kommer Tina och Jompa till Strömsund och på lördag drar vi ett par bilar till Östersund,
där det sedan blir avfärd med buss till Mia och Connys Tiki Party!
De har ju som bekant varit och gift sig i Las Vegas och Mia har haft sin födelsedag,
så det blir en hejdundrande fest för att fira allt roligt :)
Och Mia är känd för att svänga ihop de mest excelenta underbara fester,
så vi är verkligen på helspänn och laddade inför helgen :)

Nu ska jag fundera ut en bra middag.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0