Svar på tal

Hade faktiskt fått en kommentar på inlägget "Kopernikus och videobloggar":

Postat av: M

Är det inte bättre att du pratar MED Kopernikus i stället för OM Kopernikus?
Såna här blogginlägg ställer ju knappast dig i någon bättre dager om du inte tar itu med det i stället.

Nu vet ju inte jag om det är någon allmän människa som inte känner till min nuvarande situation,
eller om det är någon som känner sig träffad,
i vilket fall:

Det är inte lätt att tala med Kopernikus när denne gjorde ett själviskt beslut
och sedan "skar av" kommunikationen med mig.
Jag svarade på den information jag fick, sedan har det varit knäpptyst,
ryggar har vänts till på affärer osv.
Och jag behöver inte på något sätt försöka framställa mig själv i bättre dager,
det är inte jag som gjort något fel och jag har inget jag behöver "ta itu med".
Man får stå för det man gjort helt enkelt, och det verkar som att Kopernikus inte riktigt vågar göra det.
Synd för denne.
Mig veteligen funkar min mobil och mina öron väl.
Kopernikus tog ett beslut och följdaktligen kommer med beslut konsekvenser.
Hur man sedan hanterar det är en annan sak.

Nå, det var det.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0