R.I.P King of pop

Michael Jackson är död O_O
Jag är lessen.

Men, tyvärr, så har han det nog bättre nu.
Med alla rykten, hans bodydismophia, pressen, kraven,
allt...så mår han kanske bättre nu.

The king of pop... suck.
Jag för min del står iallafall för att jag tyckte om honom,
jag vet inget om hans personliga liv,
jag vet lika mycket som alla andra som ser på tv och läser tidningar.
Men jag tror att han blev utsatt för mycket skit,
men jag vet som sagt lika lite som någon annan.
Han gjorde iallafall underbar musik och han lärde sig nog aldrig att älska sig själv..
Det är allt jag har att säga.

Farrah Fawcett är också död... Ni vet, the original Charlies angels.
Suck.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0