Tid, inspiration och kristallkronan!

Stupid tid!
Sov faktiskt ganska ok inatt, men som vanligt nuför tiden så vaknar jag tidigt och
kan inte somna om.
Så klockan sex imorse var det ett ihopskrynklat missnöjt ansikte som mötte dagen.
Låg och vred mig fram och tillbaka i typ 40 minuter men sen klev jag upp och gjorde te.

Skulle vara duktig och gå på arbetsförmedlingen och sedan handla.
Gick 2 minuter i nio mot arbetsförmedlingen, kommer fram... DE ÖPPNAR INTE FÖRENS 10!!!
Åååååhhh!!
Gick och handlade...i en timma...
Inte så lätt med tanke på det ganska så krassa utbudet av affärer här, haha xD
Fast jag är väldigt duktig på att dröja mig kvar i affärer länge.

I vilket fall, julkavalkaden fortsätter, som jag alltid sagt - det kan aldrig bli för mycket julpynt!
Hade jag mer pengar skulle lägenheten se ut som en affär för julprydnader, haha :)
Gick runt och blev inspirerad, bjuder på ett numera vanligt Cici-kollage,
så ni också kan bli lite inspirerad :)



I like it! ^_^

Och jag tycker om en annan sak också; ingången och trappan till lägenheten där jag bor :)
Jag tycker det är mycket fint. Kika:



Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: tack så jätte mkt gullunge! det värmde upp min dag :D

2009-12-09 @ 12:54:59
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0