That american look

Facebook är ett jävla fenomen :)
Han gjorde det bra, Mark Zuckerberg, mycket bra!
I love facebook, bra på så många sätt.
Och som jag skrivit tidigare så spelar jag en del spel via facebook.
I alla av dem ska man försöka sammla på sig så många "grannar" man kan.
Jag tror jag har ca 997 vänner på facebook nu,
och många av dem är människor som jag inte känner, utan som är mina "grannar"
i Farmville, YoVille, Mafia Wars och Café World.

Imorse när jag kollade fejan så fanns det här roliga där:

Så underligt, och roligt ^_^
Ser jag alltså amerikansk ut?
Weird...men som sagt, roligt, haha xD
(den här Helena är alltså en människa jag inte känner, en av alla "grannar")


Ja, fredag idag, galen-fredag? Kanske :)
Vi får se.
Igår var det Alias-kväll hos Maria, det var mycket roligt!
Åsa är den okrönta hyper-Alias-spelaren från och med igår,
tror hon tillochmed puttar ned Kikki från förstaplatsen, haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0