Promenera är idiotiskt!

Torsdagmorgon...
Dagen före fredag. Blir det galen-fredag imorgon måntro?
Har varit ett par stycken sånna nu den senaste tiden...pheeeew...
Galen-fredag innefattar allt från luftgitarrspelande, toksjungande, asgarvande till
sena nätter/tidiga mornar och allmänt roligt flams med brudarna xD

Ja...
Hade ju tänkt att jag skulle skriva om rummet,
det där rummet för ett tag sen nu.
Jag ska göra det, ska bara få till den bästa formuleringen för allt.

Nu: frukost och sen kanske promenad.
(ja, jag vet, jag promenera, har helvetet frusit till is eller?)

För er som inte vet, såhär anser jag om promenader överlag:
Man går (vilket alltid är skittråkigt, som att vänta på nått) och saken är den att slutdestinationen för
gåendet är: TILLBAKA DÄR MAN STARTADE! Idiotiskt...man var ju redan där!


En liten bild på rummet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0