Moulin Rouge och Lucia!

Igår var det Lucia, och det gick mig helt förbi.
Jag visste såklart att det var det, men jag märkte inget av det.
Såg inga lucior, pepparkaksgubbar, stjärngossar eller tomtar alls.
Visserligen höll jag mig inne hela dagen och gjorde inget nämnvärt försök till
att träffa på några av de ovannämda heller ^_^

Jaja, lucia har kommit och gått, sånt var väl mer av en grej när man var liten,
och när man var yngre.
Liten som i ett barn och yngre som i 15 typ,
med luciadisco och hela alltet.

Just nu inväntar jag helgen,
som kommer bli skitrolig!
Maria har födelsedagsfest och temat är Moulin Rouge!
Jag har inte direkt börjat på min outfit (kostym? dräkt? vad ska man säga??) än,
men jag har sammlat ihop en massa material som förhoppningsvis
kommer att se bra ut i slutänden.



Kommentarer
Postat av: Maria

yeay! de kommer bli superkul! :D

2009-12-14 @ 12:18:01
URL: http://mariahelenwalkeby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0