Morgon med bra start!

Gäsp...
Har redan hunnit med att starta en tvätt som snart ska hängas,
gjort och ätit frukost, diskat och skurat i köket,
tvättat rent micron och...kokat kaffe :)
Bra start på dagen.

Ska gå ner till busstationen senare idag och hämta ett paket som kommit till mig.
Tror bestämt att det är en julklapp, till någon i familjen :)

Tycker om utsikten från köksfönstret nu,
vitt och fint, äntligen :)
En jul utan snö...tänk så trist.
Som en jul utan julmust!
Det skulle aldrig gå...inte för mig, jag är jultokig, det finns ju inget mysigare!

Till frukost blev det både glögg med mandlar och russin samt julmust och gröt med äppelmos,
och såklart - latte på skummad mjölk och nymalda bönor!
Kaffenörd = jag ^_^



Fridens liljor, dönickar!

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, den som ändå hade en sådan utsikt från sitt köksfönster... Jag får nöja mig med ett tunt lager frost.

2009-12-03 @ 14:10:10
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0