Men du, vilken dag!

Pheeew...vilken dag.
Känns som att jag har gjort tusen saker,
fast samtidigt hunnit tagit det lugnt ändå.
Vaknade vid kvart i nio ungefär av att Ed ringde på min mobil.
Sedan spenderade jag dagen ungefär såhär:

Ed kom till mig sedan gick vi båda till Saga och mötte upp Kikki,
vi fikade läääänge - massa kaffe, sedan kollade vi på kläder, gick runt,
Ed bjöd på lunch och mer kaffe :)

Jag hämtade ut mitt paket från H&M innehållandes
en klänning och ett lila rosettdiadem. (yes, I know - mer rosetter)
Sedan lämnade Kikki oss för nya äventyr och jag och Ed handlade
och sedan gick jag med henne till bussen och hon åkte hem.

Jag tog och gjorde iordning julskinkan (som tog förever att bli klar)
och griljerade och hade mig. Den blev god :) (inte god som i gud, it's just a skinka)

Tog och bakade lite drömmar också - I like!


Och slog in den allra sista julklappen för i år :)
(det är Tinas ^_^)

Så, det var lite ur min dag, och nu tänker jag avsluta den med att spela lite YoVille, fast klockan är ett.
Och...så tänker jag tipsa om en sak:

Ballerina Pepparkaka. Som ett originalballerinakex fast pepparkakssmak.
Helt ok...typ.
Man ska inte äta många, då är det inte gott, lite halvunderlig blandning blir det.
Och de passar inte så bra med julmust tyvärr.
Eller varm O'boy.
Typiskt.
Men, en eller två, som de är, med mjölk kanske. Pröva :)

Fridens liljor, dönickar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0