Lat och helgbestyr!

I know, I know...jag har som vanligt inte uppdaterat sedan helgen.
Men söndagen brukar gå åt till att mest inte göra nått, alls.
Jag är en lat människa, mest för att det är bekvämt och sedan för att
jag redan ansträngt mig för mycket i mina ungdomsår xD
Haha!

Fick besök av en väldigt trött Ed imorse som behöve pusta ut på min soffa innan
hon reste vidare mot Umeå.
Stackarn bara reser och reser ^_^

Planerar nyår också,
det går rätt bra,
förutom några avhoppare som var inbokade.
Gillar inte sånt...inte alls.
Men fine, folk gör som dom vill, förstår bara inte meningen med att
prata om något och göra planer om det ändå inte blir så.
Jag tror nog att det blir bra i slutänden ändå.

Fredagen blev en galen-freda trots allt,
när ska jag lära mig?
Aldrig, verkar det som.
Lördagen var lika med julbord med Henriks jobb.
Det var trevligt.
Jag var tog det lugnt, åt för mycket mat också, såklart, haha :)

Finns lite bilder från fredagen, det kommer kanske upp här, haha :)
Beror lite på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0