Julbord och pizza!

Idag är jag sjukt sugen på två saker:
Julbord och pizza!
Helst båda två på en gång!
Men att ställa sig i köket och spontangöra ett komplett julbord känns lite överpretentiöst ärligt talat.
Så det kanske blir pizza.

Jag önskar att pizza var lite billigare, typ 40 spänn hade varit ett ypperligt pris.
För typ tre år sen, tror jag det var, så kostade pizza 40 kronor under en period
på vår lokala pizzeria Corner food house.
Då var jag glad.
Jag beställde minst en pizza i veckan.
Yeaj vad bra för min redan runda figur, haha!
Jag beställde alltid en kebabpizza, ibland en kebebpizza special, den har strips på sig också.
Åsså fick man en burk vitlökssås också, inbakad i priset!
Jättebra!
Kebabpizza special = pizza, strips OCH kebab!
Underbara tider...

Nåväl...jag tror bestämt att jag går och köper en pizza nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0