Jul, McKlubb och mer!

Nu har julen kommit och gått,
bara nyår kvar, den sista festen.
Jul var bra, mycket bra, med släkt, familj, kalle, julbord, julklappar och massa snö.
Precis som det ska vara alltså.

Juldagen var rolig den med, mycket mysigt och många skratt.
Annandagen blev skitbra den med, roliga drinkar som ingen trodde skulle kunna smaka gott,
Kikki och Emil och jag och sedan Robin och sen ännu mer folk på Corner,
efter det Mc klubben - massa trevliga människor och som avslutning - julbord mitt i natten hos BonBon :)

Så, nu inväntar jag chansen att åka på mellandagsrea,
åka skoter för första gången i år och grilla korv,
hinna träffa folk och fika och prata,
kanske ta mig till Backe om det går på något sätt
och bara invänta nyår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0