Jag är mig själv!

Fredag!
Sitter och lyssnar på Spotify - damn I love Spotify!

Har just duschat och lagt i en svart toning så håret får mer glans, nice :)
Det dummaste med svart hår är att man inte kan färga det till något annat.
Min vana trogen färgar jag tillslut alltid håret svart.
Sedan blonderar jag upp det till platina,
om och om igen.
Så håret är rätt slitet.
Tror dessutom att det är ca 3 eller 4 år sedan jag var hos en frisör och klippte mig O_o
Men så länge det ser bra ut, så är det ok, enligt mig ^_^

Jag klipper alltid håret själv,
och sätter i löshår, enklast att göra det själv.
Åsså kan jag inte skylla på någon annan om det blir fel :P

Ska väl ägna dagen åt lite städning och sedan piffa till mig själv,
kanske blir en mini-utgång ikväll.
Det får inte bli en galen fredag igen, haha, hur mycket jag än älskar
våra galna fredagar med brudarna ^_^
Jag ska på julbord imorgon och vi ska sammlas redan klockan fem,
och då går det inte an att vara trött och dagen-efter-kvällen-före-hängig ^_^
Så, en hyffsad lugn fredag, men ändå rolig.

Dags att "piffa" nu.
Fast, ibland är det jävligt skönt att bara vara sig själv för en stund,
jag bor ju ändå i norrland :)
Bjuder på en riktig "Jag-är-mig-själv-för-en-stund-bild"



Osminkad, ruffsigt hår i fläta, flanellskjorta, gammal snowboardjacka och en Norrlands Guld!
Now that's nice!


Kommentarer
Postat av: Sooz

Norrlands guld e så mumma gott :D

2009-12-11 @ 01:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0