Idolbilder och täckbyxor

Mellandagsrea. I like it.
Men, jag har inte tagit mig någonstanns än för att fynda reapriser.
Var på byn idag med mamma, Tina och Robin, kikade bland annat
vinterjackor och täckbyxor.
Budgeten tillåter inte många kronor åt fel håll (uppåt, såklart ^_^) men det
fanns några täckbyxor som var ok, både i utseendet och pris.

Just nu för övrigt så både längtar jag och inte längtar jag till nyår.
Jag längtar såklart efter det för att jag tror att det kommer bli asroligt,
men det är ju just det - är något så roligt och man har längtat så länge, så är det över så fort!

Slänger in en efterlängtad idolbild på Erik och "Kusin", titta och må bra! Fniss! xD

Har man vänner som mina, så har man alltid roligt :D



Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha! Så klockren bild! :P

2009-12-29 @ 12:06:12
URL: http://mariahelenwalkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0