I heart kommentarer!

Min inte ovanliga blogg börjar få mer och mer besökare,
I like it!
Jag har ju egentligen ingen anledning att ha en blogg,
förutom att jag vill.
Mitt eget lilla forum :)

Det jag älskar mest, är kommentarer, i alla former mer eller mindre :)
Tänkte dela med mig av några gulliga, upplyftande, roliga och fina:

Postat av: Natalie - It's all about attitude
sv: tack så jätte mkt gullunge! det värmde upp min dag :D
2009-12-09 @ 12:54:59
URL:
http://nataliedahlberg.blogg.se/

Postat av: Nina
Tack för länken å dina snälla ord.
Jag rekommenderar verkligen att man skaffar sig ett skafferi man kan gå in i, om man har möjlighet när man bygger hus. Det är så jävla praktiskt.
Ha en trevlig kväll!
2009-12-08 @ 15:35:57
URL:
http://ninaruthstrom.blogg.se/

Postat av: pitepaltN! : )
he gillas starkt (y) : )
2009-12-03 @ 20:18:37 

Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!
Snygg outfit
2009-11-29 @ 11:50:46
URL:
http://hellsbitches.webblogg.se/

Man blir glad och på bra humör när man får fina, roliga, underbara kommentarer,
och när det kommer från helt okända människor är det av någon anledning lite extra roligt,
för jag tänker: hur har de hittat min blogg? Och varför bryr de sig?
Fast ändå, när det är nära och kära som kommenterat så spricker alltid mitt ansikte upp i ett glatt flin också :)
I like it :)



Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0