Bildspecial och julpynt!

Här kommer några få utvalda bilder från helgen :)
Kan inte lägga in alla, det blir så mycket, men det här visar ganska bra hur
lördagen var :)
Roligast på kvällen: Hmm...allt! Fast strippstången som lossnade var sjukt kul,
för folk kunder verkligen inte låta den vara, fast den inte satt fast i taket!


Idag har jag tagit fram lite julpynt.
Jag skulle ha gjort det i söndags men det kom andra saker emellan.
Sedan är det skönt om man har gjort en ordentlig städning av hela hemmet innan man börjar
plocka fram ljusstakar och gardiner och dukar och allt :)
Så idag har jag tagit fram ca en fjärdedel av allt pynt som jag brukar strö omkring mig till jul,
strukit juldukar och fejat och städat :)
Kom ihåg: det kan aldrig bli för mycket julpynt!



Nu blir det nog glögg med mandlar och russin,
åsså såklart tevetittning och mys med boxern xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0